I Do Ads

Monday, September 6, 2010

Byebye :)

Saya tak sabar-sabar nak balik kampung. Nenekkkk, ! Oh God, i miss kampung.

Sekali pandang memang saya tak ada ngupa budak yang sanggup duduk kampung, berpandang-pandangan dengan kambing, lembu, kerbau. Tapi, saya sebenarnya ialah seorang animal lover, okay maybe bukan haiwan yang berbulu, dan lembik, dann, ada scales, dann, FINE, bela seekor kura-kura tidak termasuk dalam golongan animal-lover. Ehem, dekat kampung saya, kau tak akan jumpa sawah padi even if kau pergi cari kat ceruk mana pun. Negeri Sembilan manada sawah padi , ehem , KAN ? Maaf , Geografi B, tapi Sejarah A.

Can we pretend that airplane from night sky are like shooting star,

Ehem, malam raya nanti kitaorg ada BBQ,  nak tengok perempuan gila ratah ayam macam bertahun makan nasi dengan garam , datang lah kampung wa. sebelum makan, semua muka suci, bila dah start grill, hambikk kau ! creepy gila. it will be like , "eh mana pergi perempuan muka bersih suci tadi tu ?"

saya tak sabar nak balik kampung, nak bermaaf-maafan sesama keluarga, muka suci bakar lemang, kacau rendang, minta maaf kat nenek semua. spend family qualities time. ber-loving-loving sesama sendiri

eh, sekejap, kau jaga kau amamr, pergi gali kubur kau cepatcepat, lepas habis bunuh kau, senang lah kerja aku sikit, nnt campak je kau dlm lubang tu -,-

bye bye saya nak balik kampung. datang lah rumah * eh jangan lah datang betul-betul, wa gurau je ni *