I Do Ads

Monday, September 6, 2010

Raya , mummy, RAYA !!

Selamat , jeng jeng jeng, hari raya, jeng jeng jeng , erk, wa tak tau apa nak sambung dahh,

Sempena hari raya yang mulia ini saya nak wish semua orang SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. Kepada semua warga sekolak smk convent kajang, yang selalu kena kacau tahap eh-aku-rasa-macam-nak-tumbuk-je-minah-ni,  dengan makhluk pakai baju warna purple dekat sekolah, ehem, saya wakil-kan dia, minta maaf. budak 2 intan yang kadang-kadang terpaksa dengar budak gila-cacat-pakai-handkerchief-pink-terang-bederang nyanyi lagu Neyo dekat kelas, minta maaf , eh, ehem, kalau nak request lagu, saya ON :D kepada follow-follower, haha, follower kau berapa ketul je fynoo oi, ehem, biarlah, saya minta maaf kalau selama saya ber-blog dekat 'G is for GEDIK-STER' dulu, kot-kot kau terasa tersentuh tertouching hati pula, minta maaf.

EHHH, siapa tengok Camp Rock 2 ?

Kepada adik adik di luar sana, okay aku sorang je lah budak kecil kat sini kan, ehem, bila salam orang, hidung tu letak bawah, jangan lah tetiba terbang pulak hidung itu dekat poket orang , takyah nak bau-bau, kalau nak duit raya, orang tak bagi, kau jangan lepaskan tangan dia bila salam, kau heret tangan dia masuk kereta nak balik, masuk bilik air, selagi tak bagi duit raya. Ehem, nasihat ini bukan berdasarkan pengalaman eh.

Okay, sekarang dah tak buat macam tu dah,

Jangan main mercun, nanti patah jari, kang aku cakap PADAN MUKA. Main pop pop pun apa kurang best nya ? bunyi dia lagi cool dari mercun bom , ketupat, lemang, lontong, eh apa kau ni. kau hingat budak umur empatbolas tahun tak boleh main mercun pop pop ? wa boleh letup kan pop pop tuh guna gigi wa lah weh. okay tak de lah guna gigi sebenarnya.

So, SELAMAT HARI RAYA, bye bye :D